ຕະຫຼາດການຈັດສົ່ງອາຫານຫົດຕົວ! ສູນການຄົ້ນຄວ້າ Kasikorn ຄາດວ່າມູນຄ່າໃນປີ 2024 ຈະຢູ່ທີ່ 86 ຕື້ບາດ ຈາກກະແສການຊະລໍຕົວຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ


ສູນຄົ້ນຄວ້າ Kasikorn ຄາດການວ່າໃນປີ 2024 ມູນຄ່າຕະຫຼາດການຈັດສົ່ງອາຫານຈະມີປະມານ 86 ຕື້ບາດ ຫຼື ຫຼຸດລົງ 1.0% ຈາກປີ 2023 ຈາກປະລິມານການສັ່ງອາຫານຜ່ານແອັບພິເຄຊັນ ຫຼື Food Delivery ທີ່ຄາດວ່າຈະສືບຕໍ່ຫຼຸດລົງ ຍ້ອນຄວາມຕ້ອງການສໍາລັບຄໍາສັ່ງຫຼຸດລົງ ແລະ ລາຄາອາຫານສະເລ່ຍເພີ່ມຂຶ້ນ.

ສູນຄົ້ນຄວ້າກະສິກອນໄດ້ເປີດເຜີຍວ່າ ໃນປີ 2024 ຄາດວ່າປະລິມານການສັ່ງອາຫານຜ່ານແອັບພິເຄຊັນ ຫຼື Food Delivery ຈະຫຼຸດລົງປະມານ 3.7% ຈາກປີ 2023 ໂດຍເປັນຜົນມາຈາກ:

  • ຄວາມຈຳເປັນໃນການສັ່ງຜ່ານແອັບພິເຄຊັນຫຼຸດລົງ, ເນື່ອງຈາກຜູ້ບໍລິໂພກໄດ້ກັບຄືນໄປກິນອາຫານຢູ່ຮ້ານອາຫານຫຼາຍຂຶ້ນ. ພ້ອມກັບຈໍານວນລູກຄ້າໃໝ່ທີ່ຊະລໍຕົວລົງ.
  • ຜູ້ບໍລິໂພກກໍາລັງເລີ່ມປະຢັດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ ເນື່ອງຈາກລາຄາສະເລ່ຍທີ່ສັ່ງໃນແອັບທີ່ປັບຕົວສູງຂຶ້ນ ສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ປະລິມານໃນການສັ່ງ ເຊິ່ງເປັນຜົນມາຈາກຕົ້ນທຶນຂອງວັດຖຸດິບທີ່ສູງຂຶ້ນ ແລະ ການຈັດໂປຣໂມຊັນທີ່ເປັນສ່ວນຫຼຸດໃນການສັ່ງຊື້ຫຼຸດໜ້ອຍລົງ.

ນັກວິເຄາະສູນຄົ້ນຄວ້າ Kasikorn ກ່າວວ່າ “ຕະຫຼາດການຈັດສົ່ງອາຫານໃນປີ 2024 ປະເຊີນກັບຄວາມກົດດັນຈາກຫຼາຍປັດໄຈ, ຜູ້ບໍລິໂພກເລີ່ມກັບຄືນໄປກິນອາຫານຢູ່ຮ້ານອາຫານຫຼາຍຂຶ້ນ. ບວກ​ກັບ​ການ​ເຕີບ​ໂຕ​ຂອງ​ເສດຖະກິດ ຜູ້ບໍລິໂພກກໍາລັງເລີ່ມປະຢັດເງິນ. ດັ່ງນັ້ນ ຈໍານວນການສັ່ງຊື້ອາຫານຜ່ານການຈັດສົ່ງອາຫານຈຶ່ງຫຼຸດລົງ”

“ແນວໃດກໍຕາມ, ຕະຫຼາດການຈັດສົ່ງອາຫານຍັງມີໂອກາດເຕີບໂຕ. ແພລັດຟອມ Food Delivery ຈຳເປັນຕ້ອງປັບປ່ຽນກົນລະຍຸດ, ສຸມໃສ່ການຂະຫຍາຍຖານລູກຄ້າໃໝ່, ພັດທະນາການບໍລິການ ແລະ ສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງເຊັ່ນ: ການສະເໜີໂປໂມຊັນ, ສ່ວນຫຼຸດ ແລະ ຮ່ວມມືກັບຮ້ານອາຫານເພື່ອພັດທະນາເມນູພິເສດ. ລວມທັງການພັດທະນາລະບົບການຈັດສົ່ງໃຫ້ມີປະສິດທິພາບຫຼາຍຂຶ້ນ”

ສໍາລັບຮ້ານອາຫານ ຈໍາເປັນຕ້ອງປັບຕົວເຂົ້າກັບສະຖານະການ ພັດທະນາເມນູໃຫ້ໜ້າສົນໃຈ ສ້າງລັກສະນະທີ່ໂດດເດັ່ນເພື່ອດຶງດູດລູກຄ້າ ແລະ ອາດຈະຕ້ອງພິຈາລະນາຊ່ອງທາງການແຈກຢາຍເພີ່ມເຕີມ.

“ຕະຫຼາດການຈັດສົ່ງອາຫານຍັງມີທ່າແຮງທີ່ຈະຂະຫຍາຍຕົວ. ແພລັດຟອມການຈັດສົ່ງອາຫານ ແລະ ຮ້ານອາຫານຕ້ອງປັບກົນລະຍຸດຂອງພວກເຂົາໃຫ້ເໝາະສົມກັບສະຖານະການ, ພັດທະນາການບໍລິການ ແລະ ສ້າງຈຸດທີ່ໂດດເດັ່ນເພື່ອດຶງດູດລູກຄ້າ”

  • ສະຫຼຸບທ່າອ່ຽງການຈັດສົ່ງອາຫານໃນປີ 2024:
  • ສຸມໃສ່ການສັ່ງອາຫານໃນແບບ Quick Service Restaurant (QSR).
  • ຜູ້ບໍລິໂພກຈະຊອກຫາໂປຣໂມຊັນ, ສ່ວນຫຼຸດ ແລະ ມູນຄ່າ.
  • ຮ້ານອາຫານຕ້ອງປັບຕົວ, ພັດທະນາເມນູ ແລະ ສ້າງຈຸດເດັ່ນຂອງຮ້ານຕົນທີ່ເປັນເອກະລັກເພື່ອດຶງດູດລູກຄ້າ.
  • ແພລັດຟອມການຈັດສົ່ງອາຫານຕ້ອງສຸມໃສ່ການຂະຫຍາຍຖານລູກຄ້າໃໝ່, ການພັດທະນາການບໍລິການ ແລະ ການສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງ.

ທີ່ມາ:

moneyandbanking

thairath

ຕິດຕາມຂ່າວທັງໝົດຈາກ LaoX: https://laox.la/all-posts/