ອິນ​ໂດ​ເນ​ເຊຍ​ເປີດ​ໂຮງ​ງານ​ແບັດ​ເຕີ​ຣີ EV ແຫ່ງ​ທຳ​ອິດ​ໃນ​ອາ​ຊຽນ ມຸ່ງສູ່ການເປັນ​ຜູ້ຜະລິດ​ອັນ​ດັບ​ຕົ້ນຂອງ​​ໂລກພາຍ​ໃນ​ປີ 2027


ອິນ​ໂດ​ເນ​ເຊຍ​ໄດ້​ກ້າວ​ເຂົ້າ​ສູ່​ການ​ກາຍ​ເປັນ​ປະ​ເທດ​ທີ່​ສຳຄັນ​ໃນ​ອຸດ​ສາ​ຫະກຳ​ລົດ​ໄຟ​ຟ້າ (EV) ດ້ວຍ​ການ​ເປີດ​ຕົວໂຮງງານ​ຜະລິດ​ໝໍ້​ໄຟ EV ​ແຫ່ງ​ທຳ​ອິດ​ຂອງ​ອາຊີ​ຕາ​ເວັນ​ອອກສຽງ​ໃຕ້, ຕັ້ງຢູ່ໃນແຂວງ Java ພາກຕາເວັນຕົກ. ໂຮງງານດັ່ງກ່າວມີຄວາມສາມາດໃນການຜະລິດແບັດເຕີຣີ 10 ກິກາວັດຊົ່ວໂມງຕໍ່ປີ, ເຊິ່ງພຽງພໍສໍາລັບລົດ EV ປະມານ 150,000 ຄັນ.

ໂຮງງານແຫ່ງໃໝ່ນີ້ໄດ້ມີມູນຄ່າການລົງທຶນເຖິງ 1 ຕື້ໂດລາສະຫະລັດຈາກການຮ່ວມທຶນລະຫວ່າງ Hyundai Motor Group, LG Energy Solution ແລະ Indonesia Battery Corporation, ສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມມຸ່ງໝັ້ນຂອງທັງສາມຝ່າຍໃນການຊຸກຍູ້ການພັດທະນາ EV ໃນພາກພື້ນ, ໂຮງງານດັ່ງກ່າວຈະຜະລິດແບດເຕີຣີສໍາລັບລົດ Kona ຮຸ່ນ ຂອງ Hyundai ຈໍານວນ 50,000 ຄັນຕໍ່ປີ

  • ມຸ່ງສູ່ເປົ້າໝາຍອັນດັບຕົ້ນໆຂອງໂລກ.

ອິນ​ໂດ​ເນ​ເຊຍ​ຕັ້ງ​ເປົ້າ​ໝາຍທີ່ຈະເປັນ​ໜຶ່ງ​ໃນ​ສາມ​ປະ​ເທດ​ຜູ້ຜະ​ລິດ​ແບັດເຕີຣີ EV ອັນ​ດັບ​ຕົ້ນໆຂອງ​ໂລກ​ພາຍ​ໃນ​ປີ 2027, ໂດຍຕັ້ງເປົ້າ​ໝາຍ​ກຳ​ລັງ​ການ​ຜະ​ລິດ 140 ກິ​ກາ​ວັດ​ໂມງ​ຕໍ່​ປີ​ໃນ​ປີ 2030, ເຊິ່ງຄິດເປັນ 4-9% ຂອງ​ຄວາມ​ຕ້ອງ​ການ​ທົ່ວ​ໂລກ. ເປົ້າ​ໝາຍ​ນີ້​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ຊຸກ​ຍູ້​ໂດຍ​ສະ​ຖາ​ນະ​ພາບ​ຂອງ​ອິນ​ໂດ​ເນ​ເຊຍ​ໃນ​ຖາ​ນະ​ຜູ້​ຜະ​ລິດ nickel ລາຍໃຫຍ່​ທີ່​ສຸດ​ຂອງ​ໂລກ. ໂດຍມີ nickel ສຳຮອງ 21 ລ້ານໂຕນ, ກວມເອົາ 22% ຂອງ nickel ສຳຮອງທົ່ວໂລກ. ເຖິງແມ່ນວ່າເເຮ່ nickel 70% ຈະຖືກນໍາໃຊ້ໃນອຸດສາຫະກໍາສະແຕນເລດ, ແຕ່ຄວາມຕ້ອງການ nickel ສໍາລັບແບັດເຕີຣີກໍສືບຕໍ່ເພີ່ມຂຶ້ນສູງ.

  • ການດຶງດູດນັກລົງທຶນ

ອິນ​ໂດ​ເນ​ເຊຍ​ກຳລັງ​ດຶງ​ດູດ​ນັກ​ລົງທຶນ​ຈາກ​ບໍລິສັດຜູ້​ຜະລິດ EV ​ໃນ​ທົ່ວ​ໂລກ​ເຊັ່ນ​ບໍລິສັດ BYD ​ແລະ Wuling ຂອງ​ຈີນ ​ເຊິ່ງມີ​ໂຮງງານ​ຜະລິດ​ຢູ່​ໃນ​ປະ​ເທດ ​ແລະ ລົດ EV ຂອງພວກເຂົາໄດ້ຖືກວາງຈຳໜ່າຍຢູ່​ໃນ​ຕະຫຼາດ​ແລ້ວ.

  • ການເຕີມເຕັມຫ່ວງໂສ້ອຸປະທານ

ເພື່ອເຕີມເຕັມຫ່ວງໂສ້ອຸປະທານແບດເຕີຣີ ອິນ​ໂດ​ເນ​ເຊຍ​ກຳລັງ​ພັດທະນາ​ໂຮງ​ກັ່ນ​ lithium ​ແລະ ​ໂຮງງານ​ຜະລິດ​ວັດສະດຸ​ anode. ເຖິງແມ່ນວ່າອິນໂດເນເຊຍຈະບໍ່ມີ lithium ສຳຮອງຫຼາຍ, ແຕ່ກໍສາມາດນໍາເຂົ້າຈາກອອສເຕຣເລຍໄດ້ ເຊິ່ງເປັນຜູ້ຜະລິດ lithium ລາຍໃຫຍ່ທີ່ສຸດຂອງໂລກ. ອອສເຕຣເລຍ​ສົ່ງ​ອອກ lithium ​ເຄິ່ງ​ໜຶ່ງ​ຂອງໂລກໄປຫາ​ຈີນ, ​ແຕ່​ກໍ​ມີ​ທ່າ​ແຮງ​ທີ່​ຈະ​ສົ່ງ​ອອກ​ໄປ​ຍັງ​ອິນ​ໂດ​ເນ​ເຊຍ​ເຊັ່ນ​ດຽວ​ກັນ.

  • ບາດກ້າວ​ທີ່​ສຳຄັນ​ໃນ​ອະນາຄົດ

ການເປີດຕົວໂຮງງານຜະລິດແບດເຕີຣີ EV ແມ່ນບາດກ້າວທີ່ສໍາຄັນສໍາລັບອິນໂດເນເຊຍ. ມັນສະແດງໃຫ້ເຫັນຄວາມມຸ່ງໝັ້ນຂອງປະເທດໃນການພັດທະນາເສດຖະກິດສີຂຽວ ແລະ ກາຍເປັນຜູ້ມີບົດບາດສໍາຄັນໃນເວທີໂລກດ້ານ EV ດ້ວຍຊັບພະຍາກອນທໍາມະຊາດທີ່ອຸດົມສົມບູນ, ກົນລະຍຸດທີ່ສະຫຼາດ ແລະ ແຮງຈູງໃຈຈາກພາກລັດ. ອິນ​ໂດ​ເນ​ເຊຍ​ມີ​ໂອກາດ​ບັນລຸ​ເປົ້າ​ໝາຍ ​ແລະ ກາຍ​ເປັນ​ຜູ້ນຳ​ໜ້າ​ໃນ​ອຸດສາຫະກຳ EV ​ໃນ​ອະນາຄົດ.

ທີ່ມາ:

thailand-business-news.

aseanbriefing

ຕິດຕາມຂ່າວທັງໝົດຈາກ LaoX: https://laox.la/all-posts/