ໂຄສະນາປັງ! ລູກຄ້າເຂົ້າມາລົວໆ! ເຄັດລັບທີ່ບໍ່ລັບໃນການຍິງໂຄສະນາເຟສບຸກໂດຍບໍ່ຖືກແບນ


Facebook ແມ່ນແພລັດຟອມ social media ທີ່ໃຊ້ຫຼາຍທີ່ສຸດໃນໂລກ. ດ້ວຍເຫດຜົນນີ້, ມັນຈຶ່ງບໍ່ແປກທີ່ນັກໂຄສະນາຫຼາຍຄົນເລືອກທີ່ຈະໃຊ້ເຟສບຸກເພື່ອໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນ ຫຼື ບໍລິການຂອງພວກເຂົາ.

ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ການເພີ່ມຍິງໂຄສະນາໃນ Facebook ນັ້ນມີກົດລະບຽບທີ່ເຄັ່ງຄັດ. ຖ້າຫາກໂຄສະນາຂອງທ່ານບໍ່ປະຕິບັດຕາມກົດລະບຽບເຫຼົ່ານີ້, ໂຄສະນາຂອງທ່ານອາດຈະຖືກປະຕິເສດ ຫຼື ຖືກແບນໄດ້.

ໃນບົດຄວາມນີ້, ເຮົາຈະພາໄປເບິ່ງວິທີການຍິງໂຄສະນາໃນ Facebook ໂດຍທີ່ບໍ່ໃຫ້ຖືກແບນກັນ.

  1. ຫຼີກເວັ້ນການໂຄສະນາທີ່ສື່ເຖິງຮູບລັກ ຫຼື ຮູບຮ່າງໃນອຸດົມຄະຕິ

Facebook ບໍ່ຕ້ອງການໃຫ້ມີການສ້າງຄ່ານິຍົມວ່າແບບໃດ “ດີ ຫຼື ບໍ່ດີ” ໃນແພລັດຟອມຂອງຕົນ. ດັ່ງນັ້ນ, ທ່ານຕ້ອງຫ້າມໂຄສະນາວ່າ “ສີຂາວ” ດີກວ່າ “ສີດໍາ” ຫຼື “ຈ່ອຍ” ແມ່ນດີກວ່າ “ຕຸ້ຍ”

ນອກຈາກນີ້, Facebook ຍັງຫ້າມໂຄສະນາ Before & After ທີ່ຊີ້ໃຫ້ເຫັນວ່າໃຊ້ຜະລິດຕະພັນແລ້ວຈ່ອຍລົງ ຫຼື ຂາວຂຶ້ນ

ແທນທີ່ຈະໂຄສະນາເຖິງຜົນທີ່ຮັບ, ພວກເຮົາແນະນຳໃຫ້ເນັ້ນໄປທີ່ການສື່ສານຜ່ານຄວາມຄິດເຫັນຂອງຜູ້ໃຊ້ຈິງ ຫຼື ໂຄສະນາທີ່ຊີ້ໃຫ້ເຫັນເຖິງການປ່ຽນແປງແບບຄ່ອຍເປັນຄ່ອຍໄປ

ຕົວຢ່າງຂອງການໂຄສະນາທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງ:
“ຄຣີມປຸງຜິວຂາວສູດໃໝ່ ຊ່ວຍໃຫ້ໜ້າຂາວໃສ ນຽນນຸ້ມ ບໍ່ເປັນສິວພາຍໃນ 7 ວັນ!”
“ຫຼຸດນໍ້າໜັກ 10 ກິໂລພາຍໃນ 1 ເດືອນດ້ວຍສູດລັບ!”

ຕົວຢ່າງຂອງໂຄສະນາທີ່ຖືກຕ້ອງ:
“ລູກຄ້າຂອງພວກເຮົາຣີວິວວ່າ ຄຣີມບໍາລຸງຜິວນີ້ເຮັດໃຫ້ຜິວຂອງພວກເຂົາມີຄວາມຊຸ່ມຊື່ນ ແລະ ກະຈ່າງໃສ”
“ການກິນອາຫານຄລີນພ້ອມກັບການອອກກໍາລັງກາຍເປັນປະຈໍາ ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານມີສຸຂະພາບ ແລະ ຮູບຮ່າງທີ່ດີ”

  1. ຫຼີກເວັ້ນການໂຄສະນາທີ່ມີຄຸນະພາບຕໍ່າ

Facebook ກຳນົດການໂຄສະນາທີ່ບໍ່ມີຄຸນະພາບໄວ້ໃນ 9 ຂໍ້ດັ່ງນີ້:

  • ໂຄສະນາທີ່ຖືກຕັດພາບອອກຫຼາຍຈົນເກີນໄປ ຈົນຕ້ອງກົດເຂົ້າໄປເບິ່ງຮູບຂະໜາດເຕັມ.
  • ໂຄສະນາທີ່ມີຂໍ້ຄວາມ Click Bait
  • ການໂຄສະນາທີ່ເກີນຈິງ
  • ໂຄສະນາທີ່ສື່ເຖິງການເລືອກປະຕິບັດຕາມລະດັບຂອງບຸກຄົນ
  • ໂຄສະນາທີ່ມີລິ້ງໄປຫາໜ້າທີ່ມີເນື້ອຫາທາງເພດ
  • ໂຄສະນາທີ່ມີອັດຕາໃນສ່ວນການນໍາສະເໜີໂຄສະນາສູງກວ່າເນື້ອຫາ
  • ໂຄສະນາທີ່ມີປັອບອັບຫຼາຍເກີນໄປ
  • ການໂຄສະນາທີ່ວິພາກວິຈານຮູບລັກສະນະຂອງບຸກຄົນ
  • ໂຄສະນາທີ່ມີລິ້ງໄປຫາເວັບໄຊທີ່ຜູ້ໃຊ້ບໍ່ສາມາດອອກຈາກໜ້າເວັບໄດ້.

ຕົວຢ່າງຂອງການໂຄສະນາທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງ:
“ຄລິກທີ່ນີ້ເພື່ອເບິ່ງຮູບພາບທັງໝົດ!”
“ສິນຄ້າລາຄາພິເສດ! ຮີບ​ຊື້​ກ່ອນ​ຈະ​ໝົດ!”
“ຢາຕົວນີ້ຈະເຮັດໃຫ້ເຈົ້າຮັ່ງມີພາຍໃນ 1 ປີ!”
“ຜູ້ຍິງຄົນນີ້ຖືກ bully ຍ້ອນນາງຕຸ້ຍ. ແຕ່​ນາງ​ກັບຈ່ອຍລົງໄດ້​ພາຍໃນ 1 ເດືອນຢ່າງ​ບໍ່ໜ້າ​ເຊື່ອ!”

ຕົວຢ່າງຂອງໂຄສະນາທີ່ຖືກຕ້ອງ:
“ເບິ່ງຮູບພາບຜະລິດຕະພັນເພີ່ມເຕີມໄດ້ທີ່ເວັບໄຊຂອງພວກເຮົາ”
“ຢ່າພາດໂປຣໂມຊັນພິເສດຂອງພວກເຮົາ!”
“ຜະລິດຕະພັນຂອງພວກເຮົາມີຄຸນະພາບສູງ ແລະ ປອດໄພ”
“ແມ່ຍິງຄົນນີ້ຫຼຸດນໍ້າໜັກ 20 ກິໂລໂດຍການກິນອາຫານຄລີນ ແລະ ອອກກໍາລັງກາຍຢ່າງສະໝໍ່າສະເໝີ”

  1. ສຶກສາແນວທາງຊຸມຊົນຂອງ Facebook ຢ່າງລະມັດລະວັງ.

Facebook ມີແນວທາງຊຸມຊົນທີ່ກໍານົດກົດລະບຽບ ແລະ ຂໍ້ຫ້າມ. ກ່ຽວກັບເນື້ອໃນຢູ່ໃນແພລັດຟອມ ໂຄສະນາຂອງເຈົ້າຕ້ອງບໍ່ລະເມີດຂໍ້ແນະນຳເຫຼົ່ານີ້. ສຶກສາຄໍາແນະນໍາແນວທາງຊຸມຊົນຢ່າງລະອຽດເພື່ອປ້ອງກັນຄວາມຜິດພາດ.

  1. ກວດເບິ່ງຕົວຢ່າງການໂຄສະນາທີ່ໄດ້ຮັບການອະນຸມັດ.

Facebook ມີຕົວຢ່າງຂອງການໂຄສະນາທີ່ໄດ້ຮັບການອະນຸມັດສໍາລັບທ່ານເພື່ອສຶກສາ. ທ່ານສາມາດຊອກຫາຕົວຢ່າງຂອງການໂຄສະນາໃນປະເພດທຸລະກິດທີ່ໃກ້ຄຽງກັບທຸລະກິດຂອງທ່ານ. ວິເຄາະຮູບແບບເນື້ອຫາ, ພາສາ ແລະ ຮູບພາບທີ່ໃຊ້ເພື່ອເບິ່ງວ່າສິ່ງໃດແດ່ທີ່ Facebook ອະນຸຍາດ.

  1. A/B ທົດສອບການໂຄສະນາຂອງທ່ານ.

ການທົດສອບ A/B ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານປຽບທຽບປະສິດທິພາບຂອງໂຄສະນາສອງຢ່າງທີ່ມີຮູບແບບເນື້ອຫາ, ພາສາ ຫຼື ຮູບພາບທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ວິເຄາະວ່າປະເພດໃດມີຜົນໄດ້ຮັບທີ່ດີກວ່າ.

Facebook ຈະໃຊ້ເວລາກວດສອບເນື້ອຫາພາຍໃນ 24 ຊົ່ວໂມງ.

ເຟສບຸກຈະໃຊ້ເວລາ 24 ຊົ່ວໂມງເພື່ອກວດສອບເນື້ອຫາໃນໂຄສະນາຂອງທ່ານ. ໃນບາງກໍລະນີມັນອາດຈະໃຊ້ເວລາດົນກວ່ານັ້ນ, ຖ້າຫາກໂຄສະນາຂອງທ່ານບໍ່ຜ່ານການກວດສອບ ທ່ານຈະຖືກເຕືອນໃຫ້ແກ້ໄຂໂຄສະນາຂອງທ່ານ.

ເຕັກນິກພິເສດເພື່ອເພີ່ມຍອດຂາຍ

  • ກຳນົດກຸ່ມເປົ້າໝາຍທີ່ຊັດເຈນ: ກຳນົດກຸ່ມເປົ້າໝາຍທີ່ຊັດເຈນ. ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເຂົ້າເຖິງກຸ່ມລູກຄ້າທີ່ຖືກຕ້ອງ ສົ່ງຜົນຕໍ່ຍອດຂາຍທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ
  • ໃຊ້ຂໍ້ຄວາມໂຄສະນາທີ່ດຶງດູດຄວາມສົນໃຈ: ຂໍ້ຄວາມໂຄສະນາທີ່ດີຄວນມີຄວາມຊັດເຈນ, ກົງໄປກົງມາ ແລະ ດຶງດູດຄົນໃຫ້ຄລິກ.
  • ໃຊ້ຮູບພາບ ແລະ ວິດີໂອທີ່ໜ້າສົນໃຈ: ຮູບພາບ ແລະ ວິດີໂອທີ່ໜ້າສົນໃຈ ຊ່ວຍດຶງດູດຄວາມສົນໃຈຂອງລູກຄ້າ ແລະ ເພີ່ມໂອກາດໃນການຄລິກໃສ່ໂຄສະນາ
  • ສະເໜີໂປຣໂມຊັນ ຫຼື ສ່ວນຫຼຸດ: ໂປຣໂມຊັນ ຫຼື ສ່ວນຫຼຸດ ຊ່ວຍກະຕຸ້ນໃຫ້ລູກຄ້າຕັດສິນໃຈຊື້.
  • ຕິດຕາມຜົນໄດ້ຮັບ ແລະ ປັບແຕ່ງການໂຄສະນາ: ຕິດຕາມຜົນໄດ້ຮັບ ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານວິເຄາະວ່າການໂຄສະນາຂອງທ່ານມີປະສິດທິພາບຫຼືບໍ່ ແລະ ປັບແຕ່ງໂຄສະນາໃຫ້ດີຂຶ້ນ

ສິ່ງທີ່ຕ້ອງຈື່ເພີ່ມເຕີມຄື:

ການ link ໃນເນື້ອຫາຂອງ Facebook ບໍ່ໄດ້ເຮັດໃຫ້ Reach ຫຼຸດລົງ

ໂພສຈະນິຍົມໄດ້ຂຶ້ນຢູ່ກັບການ Engage ກັບໂພສ.

ສະຫຼຸບ:

ຖ້າທ່ານຕ້ອງການຍິງໂຄສະນາໃນ Facebook ໂດຍບໍ່ໃຫ້ຖືກແບນ, ທ່ານຕ້ອງປະຕິບັດຕາມກົດລະບຽບຂອງ Facebook ຢ່າງເຂັ້ມງວດ.

ຫຼີກເວັ້ນການໂຄສະນາທີ່ສື່ເຖິງຮູບລັກສະນະທີ່ບໍ່ເໝາະສົມ ຫຼື ຮູບຮ່າງໃນອຸດົມຄະຕິ, ການໂຄສະນາທີ່ບໍ່ມີຄຸນະພາບ ແລະ ໂຄສະນາທີ່ລະເມີດກົດລະບຽບຂອງ Facebook ອື່ນໆ, ສຶກສາຄໍາແນວທາງຊຸມຊົນຢ່າງລະອຽດ ແລະ  ນໍາໃຊ້ເຕັກນິກພິເສດຕ່າງໆຮ່ວມກັນ.

ຖ້າຫາກທ່ານປະຕິບັດຕາມຄໍາແນະນໍາເຫຼົ່ານີ້ ໂຄສະນາຂອງທ່ານມີໂອກາດທີ່ດີກວ່າທີ່ຈະຜ່ານການກວດສອບຂອງ Facebook ແລະ ສົ່ງຜົນຕໍ່ຍອດຂາຍທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງແນ່ນອນ

ທີ່ມາ:

jetskishaman

facebook

ຕິດຕາມຂ່າວທັງໝົດຈາກ LaoX: https://laox.la/all-posts/