MIXUE ແບຣນທີ່ຂາຍລາຄາຖືກແຕ່ໄດ້ກຳໄລງາມ ເພາະໃຊ້ກົນລະຍຸດຄວບຄຸມຕົ້ນທຶນທຸກສາຂາໃຫ້ເໝາະສົມ


MIXUE ເປັນແບຣນໜຶ່ງທີ່ຜູ້ຄົນກຳລັງນິຍົມ ໂດຍສະເພາະຢູ່ປະເທດລາວໃນຕົວເມືອງ ຈະເຫັນໄດ້ວ່າມີຫຼາຍໆສາຂາ ແລະ ແຕ່ລະສາຂາກໍຂາຍດີຈົນໄດ້ຕໍ່ຄິວຊື້. ເມື່ອເວົ້າເຖິງແບຣນນີ້ແລ້ວ ຈະບໍ່ໄດ້ນິຍົມແຕ່ສະເພາະໃນລາວ ແຕ່ຍັງມີຫຼາຍປະເທດທີ່ຄົນນິຍົມເຊັ່ນດຽວກັນ ໂດຍສະເພາະປະເທດເພື່ອນບ້ານ ຫຼື ຂອບເຂດປະເທດອາຊຽນ.

ແບຣນ MIXUE ຈະຂະຫຍາຍໄປຍັງແຕ່ລະປະເທດ ເຊິ່ງມີແລ້ວ 21,000 ສາຂາທົ່ວໂລກ ເຊິ່ງທຽບກັບກັບຈຳນວນສາຂາຂອງຮ້ານອາຫານດັງທົ່ວໂລກ MIXUE ຈະເປັນຮອງພຽງແຕ່ McDonald’s, Subway, Starbucks ແລະ KFC ເທົ່ານັ້ນ.

ມູນຄ່າແບຣນກວ່າ 8 ພັນລ້ານໂດລາ ໃນແຕ່ລະປີສາມາດເຮັດກຳໄລໄດ້ຫຼາຍກວ່າ 29 ລ້ານໂດລາ. ໃນປີ 2020 ສາມາດສ້າງລາຍໄດ້ 668 ລ້ານໂດລາ, ໄດ້ກຳໄລ 90 ລ້ານໂດລາ, ໃນປີ 2021 ສາມາດສ້າງລາຍໄດ້ຫຼາຍຂຶ້ນເປັນ 2 ເທົ່າກວ່າປີຜ່ານມາ 1.400 ລ້ານໂດລາ ສ່ວນກຳໄລກໍເພີ່ມສູງຂຶ້ນເຖິງ 271 ລ້ານໂດລາ.

ໃນຄວາມສຳເລັດນີ້ ຈຶ່ງເປັນອີກໜຶ່ງສິ່ງທີ່ຊ່ວຍຢືນຢັນການເຕີບໂຕຢ່າງກ້າວກະໂດດໄດ້ເປັນຢ່າງດີ ແຕ່ເຖິງຢ່າງໃດກໍຕາມໃນຕະຫຼາດເຂົ້າໜົມຫວານ ຫຼື ກະແລັມ ຊານົມໄຂ່ມຸກ ກໍຍັງມີຕະຫຼາດທີ່ຫຼາຍ ຖືວ່າມີຄູ່ແຂ່ງຫຼາຍພໍສົມຄວນ.

ຖ້າເວົ້າເຖິງຜູ້ກໍ່ຕັ້ງແມ່ນມີປະຫວັດທີ່ໜ້າຄົ້ນຫາ Zhang Hongchao ກ່ອນທີ່ຈະມາສ້າງແບຣນ ສະໄໝຮຽນມະຫາວິທະຍາໄລ ແມ່ນໄດ້ເຮັດວຽກພາດທາມໃນຮ້ານອາຫານເຄື່ອງດື່ມ ໂດຍເຮັດໜ້າທີ່ເປັນຄົນເຮັດນ້ຳແຂງໄສ ແລະ ເປັນຈຸດກຳເນີດຂອງລາວນັ້ນເອງ. ຈາກນັ້ນ ລາວກໍໄດ້ຢືມເງິນຄອບຄົວ 3.000 ຢວນ ເພື່ອມາເປີດຂາຍນ້ຳແຂງໄສແບບງ່າຍໆ ມີພຽງຕູ້ແຊ່ ເຄື່ອງເຮັດນຳແຂງໄສ ແລະ ໂຕະ 2-3 ໜ່ວຍເທົ່ານັ້ນ ສາມາດສ້າງລາຍໄດ້ມື້ລະ 100 ຢວນ. ແລ້ວທຸລະກິດນີ້ ກໍມີບັນຫາຈົນໄດ້ປິດຕົວລົງ ແຕ່ໃຊ້ເວລາບໍ່ດົນ ກໍສາມາດກູ້ສະພາບປົກກະຕິໄວ້ໄດ້ ເນື່ອງຈາກໄດ້ໄປສຶກສາຮ່ຳຮຽນສູດຕ່າງໆແລ້ວ ຄົ້ນຄິດວິທີເມນູໃໝ່ໆ ຈົນຄ່ອຍໆເຕີບໃຫຍ່ຂຶ້ນ.

ຈາກນັ້ນ ກໍໄດ້ຂະຫຍາຍທຸລະກິດ ດ້ວຍລະບົບແຟຣນຊາຍ ໂດຍໃຊ້ກົນລະຍຸດໃນການເປີດສາຂາໃຫ້ຄວບຄຸມພື້ນທີ່ຈຳນວນຫຼາຍ ໂດຍສະເພາະຕາມເມືອງຕ່າງໆໃນຈີນ ເພື່ອໃຫ້ຜູ້ບໍລິໂພກເຂົ້າເຖິງເມນູລາຄາຖືກໄດ້ຢ່າງສະດວກສະບາຍ.

ເຖິງຈະຂະຫຍາຍຫຼາຍສາຂາ ແຕ່ກໍຍັງຂາຍໃນລາຄາທີ່ຖືກ ເພາະ MIXUE ໃຊ້ກົນລະຍຸດຄວບຄຸມຕົ້ນທຶນການຜະລິດຂອງທຸກສາຂາໃຫ້ເໝາະສົມ ໄດ້ພັດທະນາລະບົບການບໍລິຫານ Supply Chain ເປັນຂອງຕົນເອງ ໂດຍມີຄົວກາງຜະລິດວັດຖຸດິບ ລວມເຖິງລົງທຶນໃນເຄືອຂ່າຍຄັງສິນຄ້າ ແລະ ການຂົນສົ່ງ ສົ່ງຜົນໃຫ້ມີຕົ້ນທຶນທາງທຸລະກິດຕ່ຳກວ່າຄູ່ແຂ່ງເຖິງ 20%. ເປັນສ້າງພາບລັກແບຣນໃຫ້ເປັນທີ່ຈົດຈຳ ແລະ ເຂົ້າເຖິງຜູ້ບໍລິໂພກໄດ້ງ່າຍຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ ດ້ວຍການເປີດຕົວໂລໂກ້ໃໝ່ທີ່ມີຊື່ວ່າ Snow King ໂລໂກ້ຕຸກກະຕາຫິມະໜ້າຕາໜ້າຮັກໃສ່ມົງກຸດ ມີຄາແລັກເຕີຮ້ອງເພງ ແລະ ເຕັ້ນ.

ປັດຈຸບັນ MIXUE ຂະຫຍາຍໄປສູ່ປະເທດອື່ນໆຫຼາຍກວ່າ 11 ປະເທດ ແລະ ເປັນແບຣນກະແລັມທີ່ມີສາຂາຫຼາຍທີ່ສຸດໃນໂລກ.

ທີ່ມາ:

Marketeen Online

Thelowdown

ຕິດຕາມຂ່າວທັງໝົດຈາກ LaoX: https://laox.la/all-posts/