​ຈີນຫວັງໃຊ້ ເສັ້ນທາງລົດໄຟຄວາມໄວສູງເປັນຕົວເຊື່ອມ ຈີນເຂົ້າກັບອາຊຽນ


ນັບຕັ້ງແຕ່ປີ 2021 ທີ່ເສັ້ນທາງ​ລົດ​ໄຟ​ ລາວ-ຈີນໄດ້ເປີດໃຫ້ບໍລິການຢ່າງເປັນທາງການ, ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ຈາກ​ຄຸນ​ໝິງ ທີ່ສູນກາງການຄ້າທາງຕາເວັນຕົກສຽງໃຕ້ຂອງຈີນ ເຂົ້າສູ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ຂອງ ສປປ ລາວ ໃນເວລາປະມານ 10 ຊົ່ວໂມງ, ກວມເອົາໄລຍະທາງປະມານ 1,000 ກິໂລແມັດ ເຊິ່ງໄດ້ກາຍເປັນເສັ້ນທາງຍຸດທະສາດສຳຄັນຕໍການຄ້າການລົງທຶນ ເຊື່ອມຕໍ່ຈີນ ແລະ ອາຊຽນໃຫ້ເຊື່ອມຈອດກັນຫຼາຍຂຶ້ນ.

ເສັ້ນທາງດັ່ງກ່າວໄດ້ຊ່ວຍເພີ່ມຈຳນວນນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນ ແລະ ສ້າງຜົນປະໂຫຍດອັນໃຫຍ່ຫຼວງໃຫ້ແກ່ພໍ່ຄ້າຊາວຂາຍ ແລະ ທຸລະກິດທ້ອງຖິ່ນໃນ ສປປ ລາວ.

ໃນ​ຂະ​ນະ​ດຽວ​ກັນ ໂຄງການ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ຄວາມ​ໄວ​ສູງ​ແຫ່ງ​ທີ​ສອງກໍກຳລັງ​​ດຳ​ເນີນການ​ຢູ່​ໄທ. ເຊິ່ງມີເປົ້າໝາຍທີ່ຈະເຊື່ອມຕໍ່ເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ ກັບບາງກອກ, ແຕ່ເຖິງຢ່າງໃດກໍຕາມ, ໃນເວລານີ້ ຍັງມີຄວາມຊັກຊ້າ ແລະ ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການກໍ່ສ້າງສູງຂຶ້ນ. ລັດ​ຖະ​ບານ​ໄທ​ຄາດ​ວ່າ​ຈະ​ເປີດ​ໃຫ້​ບໍ​ລິ​ການ​ເສັ້ນ​ທາງ​ຄົບ​ຖ້ວນ​ໃນ​ປີ 2028.

ເມື່ອເສັ້ນທາງດັ່ງກ່າວໄດ້ສໍາເລັດ ກໍຍັງມີ​ແຜນທີ່​ຈະ​ຂະຫຍາຍ​ໄປ​ຍັງ​ພາກ​ເໜືອ​ຂອງ​ມາ​ເລ​ເຊຍ. ​ເຊິ່ງຈະ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ກັບ​ນະຄອນຫຼວງ​ກົວ​ລາ​ລຳ​ເປີ ກ່ອນ​ຈະ​ສິ້ນ​ສຸດ​ລົງ​ຢູ່​ພາກ​ໃຕ້​ທີ່​ມີ​ໄລ​ຍະ​ທາງ 350 ກິ​ໂລ​ແມັດ ແລະ ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ລົງ​ໄປ​ສູ່​ສິງ​ກະ​ໂປ.

ເຊິ່ງສິ່ງເຫຼົ່ານີ້ນີ້​ແມ່ນ​ສິ່ງ​ທີ່​ຈີນ​ຫວັງ​ໄວ້​ໃນ​ອາຊີ​ຕາ​ເວັນ​ອອກສຽງ​ໃຕ້ ເຊິ່ງເປັນສ່ວນໜຶ່ງຂອງຂໍ້ລິເລີ່ມໜຶ່ງແລວທາງໜຶ່ງເສັ້ນທາງ (BRI) ເຊິ່ງເປັນໂຄງການພັດທະນາພື້ນຖານໂຄງລ່າງຂອງຕ່າງປະເທດຂະໜາດໃຫຍ່ທີ່ໄດ້ເປີດຕົວມາຫຼາຍກວ່າທົດສະວັດກ່ອນໜ້ານີ້ຂອງຈີນ.

Gary Bowerman, ຜູ້ກໍ່ຕັ້ງ ແລະ ນັກວິເຄາະຜູ້ບໍລິໂພກ ແລະ ການທ່ອງທ່ຽວຂອງ Check-in Asia, ກ່າວວ່າຈີນມີເຄືອຂ່າຍລົດໄຟຄວາມໄວສູງທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນໂລກ ແລະບໍລິສັດຈີນໄດ້ຊອກຫາວິທີການຂາຍ ແລະ ສົ່ງອອກເຕັກໂນໂລຊີພື້ນຖານໂຄງລ່າງຂອງພວກເຂົາໄປປະເທດອື່ນໆ, ແລະອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ແມ່ນທາງເລືອກທີ່ຊັດເຈນ. ເນື່ອງຈາກວ່າພວກເຂົາຢູ່ໃກ້ກັນ.

ການເຊື່ອມຕໍ່ຈີນແຜ່ນດິນໃຫຍ່ກັບ ສປປ ລາວ ແລະ ປະເທດອື່ນໆ ໃນ​ອາ​ຊຽນ​ໂດຍ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ໂດຍ​ກົງ​ ນີ້ຈະເຮັດໃຫ້ມັນງ່າຍແລະບວກສໍາລັບນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນທີ່ບໍ່ມັກການເດີນທາງໄກຫຼືເດີນທາງເປັນເວລາດົນນານ.

ທີ່ມາ:

edition.cnn

ຕິດຕາມຂ່າວທັງໝົດຈາກ LaoX: https://laox.la/all-posts/