ລົດໄຟຫົວລູກປືນ Shinkansen ຂອງຍີ່ປຸ່ນ ເລັ່ງມືພັດທະນາລະບົບລົດໄຟອັດຕະໂນມັດ ແລະ ແນໃສ່ລົດໄຟໄຮ້ຄົນຂັບ ໃນອະນາຄົດ


2 ບໍລິສັດລົດໄຟຫົວລູກປືນ ຂອງຍີ່ປຸ່ນຢ່າງ Central Japan Railway Co ແລະ East Japan Railway Co ເດີນໜ້າພັດທະນາໄປສູ່ ລົດໄຟໄຮ້ຄົນຂັບ ແນໃສ່ການລົດຕົ້ນທຶນຂອງບໍລິສັດ ແລະ ຄາດຈະໃຫ້ບໍລິການໃນປີ 2028 ສໍາລັບ ຂະບວນ Tokaido Shinkansen ແລະ ກາງປີ 2030 ສໍາລັບຂະບວນ Joetsu Shinkansen ຕາມລໍາດັບ.

ເມື່ອເດືອນພຶດສະພາທີ່ຜ່ານມາ ລົດ​ໄຟ​ທົດ​ລອງ​ໃນ​ສາຍ Tokaido Shinkansen ທີ່​ພ້ອມ​ດ້ວຍ​ລະ​ບົບ​ປະ​ຕິ​ບັດ​ການ​ລົດ​ໄຟ​ອັດ​ຕະ​ໂນ​ມັດ ຫຼື ATO ໄດ້​ອອກ​ຈາກ​ສະ​ຖາ​ນີ Hamamatsu ໃນ​ແຂວງ Shizuoka ທາງ​ພາກ​ກາງ​ຂອງ​ຍີ່​ປຸ່ນ. ໂດຍລົດ​ໄຟ​ໄດ້​ເລັ່ງ​ເມື່ອ​ຜູ້​ຂັບກົດ​ປຸ່ມ​ສີ​ຂຽວ, ຫຼັງ​ຈາກ​ນັ້ນ​ຈະ​ຊ້າ​ລົງ​ອັດ​ຕະ​ໂນ​ມັດເມື່ອຮອດສະຖານີ ​ແລະ ​ເລັ່ງ​ຄືນ​ໃໝ່​ຕາມ​ຄຳ​ສັ່ງ​ຂອງຫໍຄວບຄຸມ ແລະ​ ຕໍ່​ມາ​ກໍ​ຢຸດ​ຢູ່​ສະ​ຖາ​ນີ Shizuoka. ມີຄວາມຄາດເຄື່ອນຕອນຈອດປະມານ 9 ມິນລີແມັດໃນຕໍາແໜ່ງທີ່ກຳນົດໄວ້ ແລະ ຊ້າກວ່າເວລາທີ່ກຳນົດປະມານ 2ວິນາທີ.

ເຈົ້າໜ້າທີ່ຂອງ JR Central ເປີດເຜີຍວ່າ ການທົດລອງດັ່ງກ່າວ ເປັນຄວາມສຳເລັດທີ່ສຳຄັນ ແຕ່ສິ່ງທ້າທາຍຕົ້ນຕໍສໍາລັບ ATO ທີ່ຖືກພັດທະນາໂດຍ JR Central ແມ່ນຕິດກັບເວລາອອກເດີນທາງມາດຕະຖານ, ການໂດຍສານ ແລະ ເວລາມາຮອດທີ່ກໍານົດໄວ້ບໍ່ໃຫ້ກາຍ 15 ວິນາທີໃນແຕ່ລະສະຖານີ, ປັບປຸງຄວາມສະດວກສະບາຍຂອງຜູ້ໂດຍສານ ແລະ ການປະຕິບັດການປະຢັດພະລັງງານໂດຍການປັບຈໍານວນຮອບວຽນຂອງການເລັ່ງເຄື່ອງ, ການລົດຄວາມໄວລົງ ແລະ ການເໜັງຕີງຂອງຄວາມໄວໃນຂະນະການເດີນທາງ.

ລະບົບເຄິ່ງອັດຕະໂນມັດປະກອບມີຄຸນສົມບັດຂັ້ນສູງທີ່ອະນຸຍາດໃຫ້ລົດໄຟແລ່ນດ້ວຍຄວາມໄວສູງກວ່າປົກກະຕິຈົນກວ່າມັນມາຮອດພາກສ່ວນທີ່ຕ້ອງຊ້າລົງ  ຫຼື ໃນກໍລະນີສະພາບອາກາດທີ່ບໍ່ດີຕາມເສັ້ນທາງ ຫຼື ສໍາລັບເຫດຜົນອື່ນໆ.

JR Central ໄດ້ກໍານົດເປົ້າໝາຍອັດຕະໂນມັດຊັ້ນທີ 2 ໂດຍອີງຕາມການຈັດປະເພດທີ່ໄດ້ຮັບການຍອມຮັບໂດຍອົງການຈັດຕັ້ງສາກົນ, ເຊິ່ງຮຽກຮ້ອງໃຫ້ຜູ້ປະຕິບັດງານຕ້ອງຢູ່ໃນບ່ອນນັ່ງຄົນຂັບສະເໝີ. ການ​ປະ​ຕິ​ບັດ​ການ​ລົດ​ໄຟ​ອັດ​ຕະ​ໂນ​ມັດ​ຊັ້ນ​ທີ 2 ໄດ້​ຖືກ​ນໍາ​ສະ​ເໜີ​ແລ້ວ ​ໂດຍ​ລະ​ບົບ​ລົດ​ໄຟ​ໃຕ້​ດິນ Tokyo Metro ແລະ ​ບໍ​ລິ​ສັດ​ອື່ນໆ​. ໃນປັດຈຸບັນ, ບໍລິສັດບໍ່ມີຄວາມຕັ້ງໃຈທີ່ຈະມຸ່ງໄປສູ່ລະດັບອັດຕະໂນມັດທີ່ສູງຂຶ້ນ. ໂດຍຊັ້ນທີ 4 ເປັນຊັ້ນທີໃນທີ່ລົດໄຟຖືກຄວບຄຸມອັດຕະໂນມັດໂດຍບໍ່ມີພະນັກງານຢູ່ໃນລົດ ເຊິ່ງເປັນຊັ້ນທີ່ສູງທີ່ສຸດໃນຕອນນີ້.

ເຈົ້າໜ້າທີ່ JR Central ກ່າວວ່າ “ພວກເຮົາຕ້ອງການຄົນຂັບລົດເພື່ອຕິດຕໍ່ສື່ສານກັບສູນບັນຊາການ ແລະ ເພື່ອຕອບສະໜອງເຫດການສຸກເສີນ”

ໃນ​ຂະ​ນະ​ດຽວ​ກັນ, JR East ແນໄປ​ເຖິງ​ການ​ນໍາ​ສະ​ເໜີລະບົບອັດ​ຕະ​ໂນ​ມັດ​ຊັ້ນ​ຮຽນ​ທີ 3 ໃນຂະບວນ Joetsu Shinkansen, ເຊິ່ງ​ຈະ​ອະ​ນຸ​ຍາດ​ໃຫ້​​ດໍາ​ເນີນ​ງານ​ໂດຍ​ຜູ້​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ການເຝິກ​ອົບ​ຮົມ​ຜູ້​ທີ່​ບໍ່​ຈໍາ​ເປັນ​ຕ້ອງ​ມີ​ຄຸນ​ສົມ​ບັດ​ເປັນ​ຄົນ​ຂັບ. ແຕ່ໃນລົດໄຟຍັງຕ້ອງການພະນັກງານຢູ່ໃນລົດເພື່ອດໍາເນີນການ.

ເຈົ້າໜ້າທີ່ JR East ກ່າວວ່າ: “ນີ້ຈະລົດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການເຝິກອົບຮົມຄົນຂັບ. ລະບົບອັດຕະໂນມັດຊັ້ນທີ 2 ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ຜູ້ປະຕິບັດການຢູ່ໃນບ່ອນນັ່ງຂອງຜູ້ຂັບຂີ່ຕະຫຼອດເວລາ ເຖິງແມ່ນວ່າຈະຢູ່ໃນເວລາຂັບຂີ່ອັດຕະໂນມັດ, ເຊິ່ງເຮັດໃຫ້ສະພາບການເຮັດວຽກຍາກຂຶ້ນ”

ຂອບໃຈຂໍ້ມູນຈາກ: japantoday

ຕິດຕາມຂ່າວທັງໝົດຈາກ LaoX: https://laox.la/all-posts/