Facebook ແມ່ນແພລັດຟອມ social media ທີ່ໃຊ້ຫຼາຍທີ່ສຸດໃນໂລກ. ດ້ວຍເຫດຜົນນີ້, ມັນຈຶ່ງບໍ່ແປກທີ່ນັກໂຄສະນາຫຼາຍຄົນເລືອກທີ່ຈະໃຊ້ເຟສບຸກເພື່ອໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນ ຫຼື ບໍລິການຂອງພວກເຂົາ.
ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ການເພີ່ມຍິງໂຄສະນາໃນ Facebook ນັ້ນມີກົດລະບຽບທີ່ເຄັ່ງຄັດ. ຖ້າຫາກໂຄສະນາຂອງທ່ານບໍ່ປະຕິບັດຕາມກົດລະບຽບເຫຼົ່ານີ້, ໂຄສະນາຂອງທ່ານອາດຈະຖືກປະຕິເສດ ຫຼື ຖືກແບນໄດ້.
ໃນບົດຄວາມນີ້, ເຮົາຈະພາໄປເບິ່ງວິທີການຍິງໂຄສະນາໃນ Facebook ໂດຍທີ່ບໍ່ໃຫ້ຖືກແບນກັນ.
- ຫຼີກເວັ້ນການໂຄສະນາທີ່ສື່ເຖິງຮູບລັກ ຫຼື ຮູບຮ່າງໃນອຸດົມຄະຕິ
Facebook ບໍ່ຕ້ອງການໃຫ້ມີການສ້າງຄ່ານິຍົມວ່າແບບໃດ “ດີ ຫຼື ບໍ່ດີ” ໃນແພລັດຟອມຂອງຕົນ. ດັ່ງນັ້ນ, ທ່ານຕ້ອງຫ້າມໂຄສະນາວ່າ “ສີຂາວ” ດີກວ່າ “ສີດໍາ” ຫຼື “ຈ່ອຍ” ແມ່ນດີກວ່າ “ຕຸ້ຍ”
ນອກຈາກນີ້, Facebook ຍັງຫ້າມໂຄສະນາ Before & After ທີ່ຊີ້ໃຫ້ເຫັນວ່າໃຊ້ຜະລິດຕະພັນແລ້ວຈ່ອຍລົງ ຫຼື ຂາວຂຶ້ນ
ແທນທີ່ຈະໂຄສະນາເຖິງຜົນທີ່ຮັບ, ພວກເຮົາແນະນຳໃຫ້ເນັ້ນໄປທີ່ການສື່ສານຜ່ານຄວາມຄິດເຫັນຂອງຜູ້ໃຊ້ຈິງ ຫຼື ໂຄສະນາທີ່ຊີ້ໃຫ້ເຫັນເຖິງການປ່ຽນແປງແບບຄ່ອຍເປັນຄ່ອຍໄປ
ຕົວຢ່າງຂອງການໂຄສະນາທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງ:
“ຄຣີມປຸງຜິວຂາວສູດໃໝ່ ຊ່ວຍໃຫ້ໜ້າຂາວໃສ ນຽນນຸ້ມ ບໍ່ເປັນສິວພາຍໃນ 7 ວັນ!”
“ຫຼຸດນໍ້າໜັກ 10 ກິໂລພາຍໃນ 1 ເດືອນດ້ວຍສູດລັບ!”
ຕົວຢ່າງຂອງໂຄສະນາທີ່ຖືກຕ້ອງ:
“ລູກຄ້າຂອງພວກເຮົາຣີວິວວ່າ ຄຣີມບໍາລຸງຜິວນີ້ເຮັດໃຫ້ຜິວຂອງພວກເຂົາມີຄວາມຊຸ່ມຊື່ນ ແລະ ກະຈ່າງໃສ”
“ການກິນອາຫານຄລີນພ້ອມກັບການອອກກໍາລັງກາຍເປັນປະຈໍາ ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານມີສຸຂະພາບ ແລະ ຮູບຮ່າງທີ່ດີ”
- ຫຼີກເວັ້ນການໂຄສະນາທີ່ມີຄຸນະພາບຕໍ່າ
Facebook ກຳນົດການໂຄສະນາທີ່ບໍ່ມີຄຸນະພາບໄວ້ໃນ 9 ຂໍ້ດັ່ງນີ້:
- ໂຄສະນາທີ່ຖືກຕັດພາບອອກຫຼາຍຈົນເກີນໄປ ຈົນຕ້ອງກົດເຂົ້າໄປເບິ່ງຮູບຂະໜາດເຕັມ.
- ໂຄສະນາທີ່ມີຂໍ້ຄວາມ Click Bait
- ການໂຄສະນາທີ່ເກີນຈິງ
- ໂຄສະນາທີ່ສື່ເຖິງການເລືອກປະຕິບັດຕາມລະດັບຂອງບຸກຄົນ
- ໂຄສະນາທີ່ມີລິ້ງໄປຫາໜ້າທີ່ມີເນື້ອຫາທາງເພດ
- ໂຄສະນາທີ່ມີອັດຕາໃນສ່ວນການນໍາສະເໜີໂຄສະນາສູງກວ່າເນື້ອຫາ
- ໂຄສະນາທີ່ມີປັອບອັບຫຼາຍເກີນໄປ
- ການໂຄສະນາທີ່ວິພາກວິຈານຮູບລັກສະນະຂອງບຸກຄົນ
- ໂຄສະນາທີ່ມີລິ້ງໄປຫາເວັບໄຊທີ່ຜູ້ໃຊ້ບໍ່ສາມາດອອກຈາກໜ້າເວັບໄດ້.
ຕົວຢ່າງຂອງການໂຄສະນາທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງ:
“ຄລິກທີ່ນີ້ເພື່ອເບິ່ງຮູບພາບທັງໝົດ!”
“ສິນຄ້າລາຄາພິເສດ! ຮີບຊື້ກ່ອນຈະໝົດ!”
“ຢາຕົວນີ້ຈະເຮັດໃຫ້ເຈົ້າຮັ່ງມີພາຍໃນ 1 ປີ!”
“ຜູ້ຍິງຄົນນີ້ຖືກ bully ຍ້ອນນາງຕຸ້ຍ. ແຕ່ນາງກັບຈ່ອຍລົງໄດ້ພາຍໃນ 1 ເດືອນຢ່າງບໍ່ໜ້າເຊື່ອ!”
ຕົວຢ່າງຂອງໂຄສະນາທີ່ຖືກຕ້ອງ:
“ເບິ່ງຮູບພາບຜະລິດຕະພັນເພີ່ມເຕີມໄດ້ທີ່ເວັບໄຊຂອງພວກເຮົາ”
“ຢ່າພາດໂປຣໂມຊັນພິເສດຂອງພວກເຮົາ!”
“ຜະລິດຕະພັນຂອງພວກເຮົາມີຄຸນະພາບສູງ ແລະ ປອດໄພ”
“ແມ່ຍິງຄົນນີ້ຫຼຸດນໍ້າໜັກ 20 ກິໂລໂດຍການກິນອາຫານຄລີນ ແລະ ອອກກໍາລັງກາຍຢ່າງສະໝໍ່າສະເໝີ”
- ສຶກສາແນວທາງຊຸມຊົນຂອງ Facebook ຢ່າງລະມັດລະວັງ.
Facebook ມີແນວທາງຊຸມຊົນທີ່ກໍານົດກົດລະບຽບ ແລະ ຂໍ້ຫ້າມ. ກ່ຽວກັບເນື້ອໃນຢູ່ໃນແພລັດຟອມ ໂຄສະນາຂອງເຈົ້າຕ້ອງບໍ່ລະເມີດຂໍ້ແນະນຳເຫຼົ່ານີ້. ສຶກສາຄໍາແນະນໍາແນວທາງຊຸມຊົນຢ່າງລະອຽດເພື່ອປ້ອງກັນຄວາມຜິດພາດ.
- ກວດເບິ່ງຕົວຢ່າງການໂຄສະນາທີ່ໄດ້ຮັບການອະນຸມັດ.
Facebook ມີຕົວຢ່າງຂອງການໂຄສະນາທີ່ໄດ້ຮັບການອະນຸມັດສໍາລັບທ່ານເພື່ອສຶກສາ. ທ່ານສາມາດຊອກຫາຕົວຢ່າງຂອງການໂຄສະນາໃນປະເພດທຸລະກິດທີ່ໃກ້ຄຽງກັບທຸລະກິດຂອງທ່ານ. ວິເຄາະຮູບແບບເນື້ອຫາ, ພາສາ ແລະ ຮູບພາບທີ່ໃຊ້ເພື່ອເບິ່ງວ່າສິ່ງໃດແດ່ທີ່ Facebook ອະນຸຍາດ.
- A/B ທົດສອບການໂຄສະນາຂອງທ່ານ.
ການທົດສອບ A/B ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານປຽບທຽບປະສິດທິພາບຂອງໂຄສະນາສອງຢ່າງທີ່ມີຮູບແບບເນື້ອຫາ, ພາສາ ຫຼື ຮູບພາບທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ວິເຄາະວ່າປະເພດໃດມີຜົນໄດ້ຮັບທີ່ດີກວ່າ.
Facebook ຈະໃຊ້ເວລາກວດສອບເນື້ອຫາພາຍໃນ 24 ຊົ່ວໂມງ.
ເຟສບຸກຈະໃຊ້ເວລາ 24 ຊົ່ວໂມງເພື່ອກວດສອບເນື້ອຫາໃນໂຄສະນາຂອງທ່ານ. ໃນບາງກໍລະນີມັນອາດຈະໃຊ້ເວລາດົນກວ່ານັ້ນ, ຖ້າຫາກໂຄສະນາຂອງທ່ານບໍ່ຜ່ານການກວດສອບ ທ່ານຈະຖືກເຕືອນໃຫ້ແກ້ໄຂໂຄສະນາຂອງທ່ານ.
ເຕັກນິກພິເສດເພື່ອເພີ່ມຍອດຂາຍ
- ກຳນົດກຸ່ມເປົ້າໝາຍທີ່ຊັດເຈນ: ກຳນົດກຸ່ມເປົ້າໝາຍທີ່ຊັດເຈນ. ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເຂົ້າເຖິງກຸ່ມລູກຄ້າທີ່ຖືກຕ້ອງ ສົ່ງຜົນຕໍ່ຍອດຂາຍທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ
- ໃຊ້ຂໍ້ຄວາມໂຄສະນາທີ່ດຶງດູດຄວາມສົນໃຈ: ຂໍ້ຄວາມໂຄສະນາທີ່ດີຄວນມີຄວາມຊັດເຈນ, ກົງໄປກົງມາ ແລະ ດຶງດູດຄົນໃຫ້ຄລິກ.
- ໃຊ້ຮູບພາບ ແລະ ວິດີໂອທີ່ໜ້າສົນໃຈ: ຮູບພາບ ແລະ ວິດີໂອທີ່ໜ້າສົນໃຈ ຊ່ວຍດຶງດູດຄວາມສົນໃຈຂອງລູກຄ້າ ແລະ ເພີ່ມໂອກາດໃນການຄລິກໃສ່ໂຄສະນາ
- ສະເໜີໂປຣໂມຊັນ ຫຼື ສ່ວນຫຼຸດ: ໂປຣໂມຊັນ ຫຼື ສ່ວນຫຼຸດ ຊ່ວຍກະຕຸ້ນໃຫ້ລູກຄ້າຕັດສິນໃຈຊື້.
- ຕິດຕາມຜົນໄດ້ຮັບ ແລະ ປັບແຕ່ງການໂຄສະນາ: ຕິດຕາມຜົນໄດ້ຮັບ ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານວິເຄາະວ່າການໂຄສະນາຂອງທ່ານມີປະສິດທິພາບຫຼືບໍ່ ແລະ ປັບແຕ່ງໂຄສະນາໃຫ້ດີຂຶ້ນ
ສິ່ງທີ່ຕ້ອງຈື່ເພີ່ມເຕີມຄື:
ການ link ໃນເນື້ອຫາຂອງ Facebook ບໍ່ໄດ້ເຮັດໃຫ້ Reach ຫຼຸດລົງ
ໂພສຈະນິຍົມໄດ້ຂຶ້ນຢູ່ກັບການ Engage ກັບໂພສ.
ສະຫຼຸບ:
ຖ້າທ່ານຕ້ອງການຍິງໂຄສະນາໃນ Facebook ໂດຍບໍ່ໃຫ້ຖືກແບນ, ທ່ານຕ້ອງປະຕິບັດຕາມກົດລະບຽບຂອງ Facebook ຢ່າງເຂັ້ມງວດ.
ຫຼີກເວັ້ນການໂຄສະນາທີ່ສື່ເຖິງຮູບລັກສະນະທີ່ບໍ່ເໝາະສົມ ຫຼື ຮູບຮ່າງໃນອຸດົມຄະຕິ, ການໂຄສະນາທີ່ບໍ່ມີຄຸນະພາບ ແລະ ໂຄສະນາທີ່ລະເມີດກົດລະບຽບຂອງ Facebook ອື່ນໆ, ສຶກສາຄໍາແນວທາງຊຸມຊົນຢ່າງລະອຽດ ແລະ ນໍາໃຊ້ເຕັກນິກພິເສດຕ່າງໆຮ່ວມກັນ.
ຖ້າຫາກທ່ານປະຕິບັດຕາມຄໍາແນະນໍາເຫຼົ່ານີ້ ໂຄສະນາຂອງທ່ານມີໂອກາດທີ່ດີກວ່າທີ່ຈະຜ່ານການກວດສອບຂອງ Facebook ແລະ ສົ່ງຜົນຕໍ່ຍອດຂາຍທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງແນ່ນອນ
ທີ່ມາ:
ຕິດຕາມຂ່າວທັງໝົດຈາກ LaoX: https://laox.la/all-posts/