ຜູ້ປະກອບການທ່າບົກ ທ່ານາແລ້ງ ແລະ ວຽງຈັນໂລຈິສຕິກ ແລະ ຄະນະຜູ້ແທນທີ່ມາຈາກແຂວງຢຸນນານຂອງຈີນ ໄດ້ເຈລະຈາກັນເພື່ອແນໃສ່ປັບປຸງການຂົນສົ່ງທາງລົດໄຟ ແລະ ປັບປຸງການຄ້າຂ້າມຊາຍແດນລະຫວ່າງສອງປະເທດແລະຕ່າງປະເທດ.
ການເຈລະຈາດັ່ງກ່າວ ມີຂຶ້ນ ໃນໂອກາດທີ່ກຳມະການປະຈຳພັກແຂວງຢຸນນານ ແລະ ເລຂາຄະນະພັກນະຄອນຄຸນໝິງ, ທ່ານ Liu Hongjian ໄດ້ນຳພາຄະນະໄປຢ້ຽມຢາມສູນການຂົນສົ່ງສິນຄ້າລວມຂອງລາວ ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້.
ທາງລົດໄຟທີ່ມີຈຸດເກັບພາສີສິນຄ້າຢູ່ທ່າບົກ ໄດ້ກາຍເປັນປະຕູການຄ້າທີ່ສຳຄັນລະຫວ່າງຈີນກັບອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນ, ຍ້ອນການບໍລິການທີ່ຄຸ້ມຄ່າ.
ຕ້ອນຮັບການເຂົ້າຢ້ຽມຄຳນັບຂອງຄະນະຜູ້ແທນຈີນ, ທ່ານ ຈັນທອນ ສິດທິໄຊ, ປະທານບໍລິສັດ ວຽງຈັນ ໂລຈິສຕິກ ຈຳກັດ, ກ່າວວ່າ: ທ່າບົກ ເປັນທ່າແຮງອັນລ້ຳຄ່າຂອງທາງລົດໄຟ ເພື່ອນຳມາເຊິ່ງຜົນປະໂຫຍດສູງສຸດໃນການຂົນສົ່ງທາງລົດໄຟ.
ທ່ານ ຈັນທອນກ່າວອີກວ່າ: “ເຫດຜົນຫຼັກໃນການສ້າງທ່າເຮືອແຫ້ງແມ່ນເພື່ອອຳນວຍຄວາມສະດວກໃຫ້ແກ່ການເຊື່ອມຕໍ່ການຂົນສົ່ງລະຫວ່າງອາຊຽນກັບຈີນ.”
ນັບຕັ້ງແຕ່ເປີດໃຫ້ບໍລິການໃນເດືອນທັນວາ 2021, ທ່າບົກໄດ້ມີການບັນຈຸສິນຄ້າເພີ່ມຂຶ້ນເລື້ອຍໆ. ໃນປີ 2022, ທ່າບົກແຫ່ງນີ້ໄດ້ບັນທຸກສິນຄ້າກວ່າ 49.183 ຕູ້ ສົ່ງໄປປະເທດຕ່າງໆເຊັ່ນ: ໄທ, ຫວຽດນາມ, ກຳປູເຈຍ, ມຽນມາ, ມາເລເຊຍ, ສິງກະໂປ, ຈີນ ແລະ ຣັດເຊຍ ຜ່ານເຄືອຂ່າຍທາງລົດໄຟຈີນ-ຢູໂຣບ.
ເພື່ອອໍານວຍຄວາມສະດວກໃນການເຄື່ອນຍ້າຍສິນຄ້າ, ໂດຍສະເພາະຜະລິດຕະພັນກະສິກໍາ, ຜູ້ພັດທະນາທ່າບົກ ກໍາລັງເຮັດວຽກຮ່ວມກັບຝ່າຍຈີນເພື່ອສ້າງຕັ້ງສູນບໍລິການສຸຂາພິບານ (SPS) ຢູ່ທ່າບົກແຫ່ງນີ້ເພື່ອເລັ່ງຂະບວນການຢັ້ງຢືນ ແລະ ໃຫ້ໄດ້ສົ່ງອອກໄປໄດ້ໄວທີ່ສຸດ.
ເພື່ອຊຸກຍູ້ທ່າແຮງດ້ານການຄ້າ ແລະ ການລົງທຶນທີ່ສົ່ງມາໂດຍການເຊື່ອມຕໍ່ດ້ານການຂົນສົ່ງ, ໂຄງການທ່າບົກ ທ່ານາແລ້ງ ແລະ ວຽງຈັນໂລຈິສຕິກ ຍັງໄດ້ສ້າງຕັ້ງສວນສາທາລະນະໂລຈິສຕິກມູນຄ່າ 727 ລ້ານໂດລາສະຫະລັດ ເພື່ອໃຫ້ບໍລິສັດສາມາດດຳເນີນທຸລະກິດໃນເຂດດັ່ງກ່າວໄດ້ຫຼາຍຂຶ້ນເຊັ່ນ: ສາງລະບົບຕ່ອງໂສ້ເຄື່ອງເຢັນ ແລະ ອື່ນໆ.
ສວນສາທາລະນະຍັງຈະປະກອບມີເຂດການປຸງແຕ່ງສົ່ງອອກ, ສວນການຂົນສົ່ງ, ເຂດການຄ້າເສລີ, ແລະ ສູນກາງເຕັກໂນໂລຊີ ແລະ ໂຮງງານອາຫານຮາລາລ ທີ່ພາຍຫຼັງການຜະລິດແລ້ວ ສາມາດຈັດສົ່ງອອກໄປຕ່າງປະເທດໄດ້ຢ່າງສະດວກສະບາຍ.
https://www.vientianetimes.org.la/freefreenews/freecontent_92_Lao_y24.php
ຕິດຕາມຂ່າວທັງໝົດຈາກ LaoX: https://laox.la/all-posts/