ລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າຈີນ-ລາວ-ໄທ-ມາເລເຊຍ ສາຍທຳອິດໄດ້ອອກເດີນທາງຈາກເມືອງເຊິງຕູ່ຂອງແຂວງເສສວນທາງຕາເວັນຕົກສຽງໃຕ້ຂອງຈີນ ແລະ ຄາດວ່າຈະມາຮອດທ່າເຮືອກາງຂອງມາເລເຊຍໃນວັນທີ 8 ພຶດສະພານີ້. ຊິ່ງເປັນຂີດໝາຍອັນສຳຄັນໃນການເຊື່ອມຕໍ່ການຄ້າໃນພາກພື້ນ.
ໂດຍລົດໄຟຂະບວນດັ່ງກ່າວ ບັນຈຸຕູ້ຄອນເທນເນີ 30 ໜ່ວຍ ທີ່ເຕັມໄປດ້ວຍຈໍສະແດງຜົນ Liquid Crystal Display, ລົດໄຟຂະບວນດັ່ງກ່າວ ຈະເດີນທາງໄປຕາມ ເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ, ຂ້າມຜ່ານເຄືອຂ່າຍລົດໄຟຂອງລາວ ແລະ ໄທ ກ່ອນທີ່ຈະໄປເຖິງຈຸດໝາຍປາຍທາງ ສຸດທ້າຍທີ່ມາເລເຊຍ.
ການເດີນທາງລົດໄຟທັງໝົດນີ້ຄາດວ່າຈະກວມໄລຍະທາງໄປໄທໃນເວລາພຽງ 5 ວັນ ແລະ ໄປມາເລເຊຍໃນເວລາ 8 ມື້, ເຊິ່ງຈະຫຼຸດເວລາການຂົນສົ່ງໄປປະມານ 50% ເມື່ອທຽບໃສ່ເສັ້ນທາງທະເລແບບດັ້ງເດີມທີ່ມີຕົ້ນກຳເນີດຈາກເມືອງ Qinzhou ທາງພາກໃຕ້ຂອງຈີນ.
ນັກຊ່ຽວຊານດ້ານອຸດສາຫະກຳຄາດວ່າເສັ້ນທາງລົດໄຟໃໝ່ນີ້ບໍ່ພຽງແຕ່ຈະຊຸກຍູ້ການບໍລິການທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນເທົ່ານັ້ນ ແຕ່ຍັງຊຸກຍູ້ການພົວພັນດ້ານເສດຖະກິດການຄ້າລະຫວ່າງຈີນ-ລາວ-ໄທ ແລະ ມາເລເຊຍໃຫ້ແໜ້ນແຟ້ນຍິ່ງຂຶ້ນ. ນອກນີ້, ຄາດວ່າຈະເລັ່ງລັດການຂະຫຍາຍຕາໜ່າງທາງລົດໄຟພາຍໃນພາກພື້ນ, ເພື່ອໃຫ້ການສະໜັບສະໜູນອັນສຳຄັນຕໍ່ການພົວພັນດ້ານເສດຖະກິດ ແລະ ການເຕີບໂຕລະຫວ່າງແຂວງເສສວນ ແລະ ອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້.
ການພັດທະນາໃນໄລຍະມໍ່ໆມານີ້ສ້າງຄວາມພະຍາຍາມຮ່ວມມືລະຫວ່າງຈີນ ແລະ ໄທໃນການເຊື່ອມຕໍ່ເຄືອຂ່າຍທາງລົດໄຟໂດຍຜ່ານທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ. ໂດຍການເຊື່ອມໂຍງດັ່ງກ່າວໄດ້ຫຼຸດໄລຍະເວລາການຂົນສົ່ງຈາກໄທໄປຍັງພາກຕາເວັນຕົກສຽງໃຕ້ຂອງຈີນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ, ໄດ້ຫຼຸດໄລຍະເວລາຈາກໜຶ່ງອາທິດຜ່ານການຂົນສົ່ງທາງທະເລເຫຼືອພຽງ ປະມານ 1 ຫາ 2 ມື້ ຜ່ານການຂົນສົ່ງທາງລົດໄຟ.
https://en.vietnamplus.vn/rail-route-connects-china-laos-thailand-malaysia-post285478.vnp
ຕິດຕາມຂ່າວທັງໝົດຈາກ LaoX: https://laox.la/all-posts/